divendres, 26 de març del 2010

CORNETS DE NATA I XOCOLATA


Per sortir del pas amb elegància i en poc temps.



Ingredients:
· 1 base de pasta de full
· 200 ml de nata
· sucre al gust i vainilla (per muntar amb la nata).
· xocolata cobertura.
Preparació:
Estirem la pasta de full i la tallem a tires. Cobrim els motlles en forma de cornet amb papel de cuina untat amb oli (també es poden anfarinar com els motlles dels bescuits). Enfornem amb el forn calent a uns 200ºC. Mentrestant muntem la nata amb el sucre i la vainilla o fins i tot algun aroma com cafè o coco o xocolata. Un cop els cornets siguin cuits i freds, els farcim amb l'ajuda de la màniga pastissera.
Desfem la xocolata i l'escampem per sobre els cornets. Sorti com sorti, sempre es millor.


2 comentaris:

  1. Oh!, boníssims aquests "cucurutxus".
    Aquestes postres les feia la meva mare fa molt anys i encara tinc els motllos de ferro però jo encara no m'hi animat. Potser al veure aquest teus que l'han quedat tant be m'animi.
    Salut,
    Pepin

    ResponElimina
  2. Quins cornets més fantàstics Marta!! Tot i que jo, sempre que puc els prefereixo de crema o trufa. ;)
    Aquesta última setmana he anat de bòlit i ja veig que m'he perdut unes quantes delícies!! ;)
    Petons!

    ResponElimina